Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

03 april 2012

Uheldigt indkøb...

Jeg fik min nye vaskemaskine leveret i går, men den kunne ikke installeres fordi nogle skruer i stikket var rustet pga vand - heldigt der ikke var udbrudt brand!! SÅ jeg måtte have fat i en elektriker der kunne installere, hvad han gjorde og så testede han lige maskinen....hvad skete der? vandet tissede ud på gulvet....
Fat i forhandleren - som bad mig ringe til producenten - hvad jeg gjorde - de ville så sørge for at en serviceteknike ville ringe i dag og aftale en tid??? Hallo!! det er en helt ny maskine, den skal I da bare bytte!! nej, vi har ret til at prøve at reparere den, kan det ikke lade sig gøre, får du en ny, hvis teknikeren altså har en med!!!!  Behøver jeg sige jeg var vred og skuffet??

I dag ringer tekniken så, jeg kom igen i 3. grads forhør, hvad var der galt med maskinen? hvordan skete det? hvordan opdagede du det? jeg forklarer, ham forløbet, han spørger så, hvor vandet kom fra? det ved jeg da ikke?? jeg så jo bare at der lå en sø på mit gulv!! jamen du må da kunne fortælle hvor det kom fra? øh nej? jeg vendte altså ikke bunden i vejret på maskinen, og det gjorde elektrikeren heller ikke!!

Enden på den samtale blev at han måske kan finde tid i eftermiddag, ellers i morgen, og kan han ikke lave maskinen, får jeg måske en ny efter påske, ellers skal den måske på værksted....SÅ blev jeg for alvor meget sur og gal, og skrev en lang mail til forhandleren, skrev for en sikkerhedsskyld både til kundeservice og de to ejere...jeg fik hurtigt svar fra en logistikmedarbejder, det var beklageligt, men de kunne intet gøre, som plaster på såret ville de sende mig et gavekort til.....HJEMIS....jeg spiser ikke is!! jeg vil have en vaskemaskine der virker så jeg kan få vasket mit tøj!!!!

Jeg ved godt de har købeloven på deres side, men jeg synes det er under al kritik...selvfølgelig kan de gøre noget! de kunne sørge for jeg fik en anden maskine der virker, og så kunne de selv bøvle med reparation af den defekte...

1 kommentar:

Jean sagde ...

Ejj hvor frækt!!!
Det jo som om de har mistro til dig allerede fra start af.. Virkelgi frækt!!!
Ja de må reperere på den 2 gange før de skal ombytte med mindre butikken har den service som elgigangen har haft reklarmeret med at hvis produktet fejler noget inden 14 dage ombytter de..
Ved ikk hvor du har købt din vaskemaskine..??
Fedt med gavekort til hjemis.. Det har da ikke noget med dit vasketøj at gøre altså.. Forstår godt du blev gal!!!!
Det havde jeg også blevet...

Håber alligevel du får en dejlig påske selvom du måske ikke kan vaske tøj :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...