Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

19 februar 2012

LO med alle mine børnebørn


Så fik jeg flyttet rundt på mit scrapværelse, det var en hård omgang og det tog hele 4 dage at tømme, vende og fylde igen, jeg burde have malet, nu det var tømt, men jeg valgte at tage hensyn til mit knæ og ventede.

Værelset fungerer meget bedre nu, så i går fik jeg stor lyst til at være derinde og fik så lavet dette layout med et af de sjældne billeder af alle fem børnebørn på samme billed uden en af dem laver et tåbeligt ansigt eller vender ryggen til....

Faktisk fungerer mit værelse så godt, at jeg klokken meget sent i går, traskede ind og lavede et par kort, som jeg ingen billeder har af :-)

Med hensyn til min vægtmåler eller tab af vægt, der er stadig rigtig meget tilbage af mig, alt for meget, mit mål er at tabe 30 kilo ialt, desværre driller det lidt nogle uger så jeg ikke når mit mål på 1 kilo pr uge, det gjorde så at jeg i min omflytningsiver ikke fik spist, og det var godt nok dumt, hold op jeg sejlede rundt, og gør det stadig, men så har jeg jo lært at jeg ikke skal spare for meget på føden  :-)




Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...