Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

15 februar 2012

Scrapværelse og Silhouette SD

jeg har tænkt og tænkt og så lige tænkt igen, og i dag er jeg så gået i gang med at sortere alt det skrammel jeg har fået samlet sammen, alt det jeg skar ud i min glæde over at have modtaget Silhouetten, men som jeg ikke har brugt, er nu i papirkurven, mine planer er at pakke hele værelset ned og flytte om på borde og skabe, men det kommer til at tage tid, for jeg vil være sikker på det bliver bedre end nu...

Det jeg også har tænkt meget over, faktisk så meget at jeg har hovedpine af det, er om jeg vil sælge min Silhouette, og det tror jeg at jeg vil, så nu kan jeg så tænke over hvad jeg skal have for den incl en lettere brugt + 2 nye skæreplader, den ene til tyndt medie den anden til tykt.

Hold op, jeg er skør, jeg hader at sælge ting, og det er nok derfor jeg stadig har et par guitarforstærkere, en guitar + en masse andet guitarudstyr stående og fylde op :-(

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Det med Silhouetten kan jeg ikke hjælpe med. Kender slet ikke sådan et dyr....
Men jeg studser over at der står minus 10 kg øverst.
Er det en fejl eller svinder du helt ind til ingenting. Jeg vil da godt lige nå at hilse på dig...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...