Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

21 oktober 2011

Jubiii

Nu har jeg længe set at gazebind er alletiders til at bruge som pynt, jeg har bare ikke kunne få det til at virke, lige meget hvad jeg gjorde, blev resultatet usselt.

På en rundtur på Nettet, stødte jeg på "Osteklud" hmmm det var på norske sider, og det så ud til at Osteklud var et undværligt materiale, og tænk, det lignede altså gazebind.

Pludselig kom mine små grå hjerneceller i omdrejninger, osteklud osteklud osteklud ...hmmm tænke gruble tænke...oste oste hvad pokker hed det min moar brugte til ret mange ting, osteklud, kludeost, ostestof og BINGO navnet dukkede op, OSTELÆRRED! søgte og fandt og fik købt 2 meter ostelærred til 8,95 pr meter, og det er vist noget billigere end gazebind.

Nu skal det så bare bruges i mine nye Minialbums, og jeg tror det bliver ret godt :-)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...