Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

26 oktober 2011

Scrap værelse

Siden jeg blev alene, har jeg flyttet om og om og så om igen, opgaven har været lidt håbløs, der er mange ting der fylder, og de skal jo sælges, jeg er parat til at få det solgt, skal bare finde priser og det rigtige sted.

Min sidste model af scrap/hobby værelse virkede rimelig okay, jeg brugte det bare ikke, jeg slæbte/slæber alt ind til spisebordet, og bomber det til.

Mit store problem var opbevaring, lige meget hvad jeg har fundet på af løsninger, har jeg aldrig kunne finde halvdelen af mine ting, det skal ændres nu....!

I morgen skal jeg med min svigerdatter i Ikea, og jeg har besluttet at dette møbel er det jeg mangler

Der kan alle mine kasser stå, eller en del af dem, ovenpå kan min glasbrænder måske være, ellers skal den pakkes væk for en tid, men det bedste er at det skab jeg har flyttet rundt med, skal ud, og så bliver der frigivet en masse vægplads, og på den skal der være stænger + tilbehør fra Ikea, og formodenlig nogle Gallerihylder.

Mit lange bord på modsatte væk, skal blive, men jeg håber på at kunne få sorteret i alt, så bordet bliver ordentligt at se på, og indbydende at stå/sidde ved, det lange computerbord ved endevæggen skal naturligvis også blive.

Så dagen i morgen kommer til at gå med turen til Ikea og måske samle bordet, fredag kommer til at gå med at forsøge indrette værelset, og få et overblik over hvad jeg har af materialer, og så er jeg forhåbentlig klar til at tage til Messe i Fredericia lørdag, der er helt sikkert liiiige nogle ting jeg mangler, og som jeg kan få købt der :-)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...