Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

30 oktober 2011

Nu hjælper det lidt på det....

Så fik jeg købt stænger, gallerihylder og en "skænk" til mit hobbyværelse, og har sørme også fået samlet og sat op.
Her er min ene væg:

og væggen overfor, hvor mit lange arbejdsbord står, gasflasken er til min gasbrænder, som jeg brugte til at lave glasperler med, enten skal den flaske skærmes af, eller også skal den ud, men det tænker jeg lige lidt over... 
siden dette billed blev taget, er der sat gardinstænger op, og så har jeg fået hængt mine fine meget lange pyntegardiner op :-)

Der er stadig lidt småting jeg skal have lavet, bl.a. have styr på alle ledningerne til computer, printer, scanner m.m., de ting står på endevæggen, og der ser farligt ud...

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...