Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

25 oktober 2011

Minialbum og kat

I går hyggede jeg med med endnu et Minialbum, jeg havde sat mig for at denne gang ville jeg gå metodiskt frem og prøve at undgå  UPS'erne. , o

Ved 21 tiden gik jeg i gang med at male de bogstaver der skal på forsiden, der skulle bruges Gesso, men det havde jeg ikke, så jeg brugte akrylmaling, og ventede spændt på at det skulle tørre, så jeg kunne se om det virkede. Det gjorde det, men jeg måtte lige duppe lidt mere maling på, jeg ville gerne have der kom bare lidt struktur i det.

Nogle timer senere (læs 3 timer), var det så helt tørt, jubiii så kunne jeg jo få lavet dem færdig inden sengetid, så ville de være helt tørre i dag, så jeg fik skåret dem fri af bagepapiret, der var brugt som underlag, farvet dem med Distress Ink og pyntet med lidt glimmer.

Kl. 6, åbnede jeg som sædvanligt døren, så katten kunne komme ud til sin mad, kort tid efter, hørte jeg et lille "klask" og spurgte hvad den nu havde væltet på gulvet, katten kommer ind og putter, og det var så hyggeligt at jeg blev liggende.

Da jeg lidt senere stod op, går jeg hen for at sætte kaffe over, får øje på mine bogstaver, og hvad var nu det? der var ikke 4 - kun 3, aha det var et af dem katten havde leget med, så gik den vilde jagt ind, men det manglende a, var og blev væk.....ærgelig fortsætter jeg hen mod kaffemaskinen og hovsa, hvad er det? mit a ligger nok så nydeligt på gulvet helt inde i et hjørne, jubiiii....

Senere i dag, vil jeg så få farvet det bånd der skal bruges til sløjfe, og de blomster der skal i mit album..

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...