Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

31 januar 2012

Man skal se sig for....

Jeg har fundet ud af at jeg bare er nødt til at eje Tin Holtz Sizzix Die - Tattered Pine Cone. Jeg havde meget lyst til at bruge den i december, men valgte så nogle andre Dies i stedet for.

Nu har jeg så set at man kan lave en rose af koglen, og da der så kom besked om "sidste udsalgsdag" tænkte jeg at NU skulle det da være, så jeg gå ind i en shop for at bestille den, og ser at den er på udsalg, normalpris 195,- kr. udsalgspris 175,50.

Hmmm tænker jeg og klør mig lidt i nakken, det lyder voldsomt, de dies plejer at koste 159, hvor jeg handler mest, så jeg går lige ind på min sædvanlige shop, hvor jeg har en favoritliste, og sørme jo, den Die har jeg da lagt på listen, og normalprisen er 159,- kr.

Nå, tænker jeg, men jeg skal da lige have noget Masking Tape, som jeg er blevet ret glad for, 28 kroner?? jamen det har jeg da også på min favoritliste det andet sted, tilbage for at kigge, 15 kroner koster det der.

Nu var jeg så lige ved at finde alle mine ordresedler fra den dyreste butik frem for at se hvor mange penge jeg har spildt, men vælger nu at lade være, ingen grund til at græde over spildt mælk, jeg er bare blevet det klogere, og holder mig fremover til min favoritbutik :-)

2 kommentarer:

morkaren sagde ...

Du har ret, man skal se sig for, det er ikke altid fordig det er udsalg at det er billigt, jeg har også lige bestilt den dies, og jeg tror godt jeg ved hvor det er du handler. knus morkaren.

Annette / aka sagde ...

Ja, man skal se sig for, og tænke sig om !
Og da jeg stod og kiggede på den die forleden, tænkte jeg, at jeg ikke ville have den, for hvor mange grankogler er det lige jeg har brug for at lave ?
Og så så jeg også de fine roser......så nu må jeg bare have den alligevel.
Altså.....man kan blive ved...
Det er en dejlig hobby. Man har aldrig problemer med, hvad man skal bruge sine penge til. Haha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...