Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

21 januar 2012

Lidt kur igen .....

Først tak for opmuntrende kommentarer :-)

Og så lidt jappen om min kur...

Min vægt er begyndt at gå sine egne veje, den viser det "rigtige" vægtab med en dags forsinkelse, men nu er min vejedag altså fredag - basta.

I dag fik jeg en positiv overraskelse :-) Når man er så overvægtig som mig, undgår man helst tøj der ikke kan udvide sig, som nederdele og bukser med fast linning og i fast stof, så mine favoritbukser har i meget lang tid været en slags leggings der ikke sidder som malet på mine stolper af ben, ved ikke hvad de hedder, men de sidder løst og har elastik i stedet for linning, i dag røg de så alle i vaskemaskinen, og jeg tog lidt knurrende et par bukser ud af skabet, jeg har ikke haft dem på længe, de generede mig når jeg sad ned, for det er fast stof og fast linning, når jeg sad, borede knappen sig ind i min vom.

Jeg tog altså bukserne på, og af gammel vane trak jeg vommen lidt ind og lynede dem, og vupti ned gled de, jamen hold da op, jeg lurede lidt i spejlet, og den var god nok, i stedet for at de sad stramt i den talje jeg ikke har haft længe, hang de nu et godt stykke nede, og DET syn var altså langt langt bedre end hvad vægten viser.

Nu står jeg så og overvejer at få ringet til Falck så de kan få liv i batteriet på bilen, så jeg kan komme over og få meldt mig ind i Curves, for de lover jo man taber cm :-) hmm øv de har lukket nu, men bilen bør der nu komme liv i alligevel, men jeg har vist taget for meget hensyn til den stakkels Falckmand, som da ikke skal få liv i mit batteri i regn, blæst, sne og slud....og i dag er det jo lørdag, kan man nu være bekendt at forstyrre dem på en lørdag? ja man kan da, jeg betaler jo for det, så måske ringer jeg lige om lidt :-)

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Nå, du er jo nok ude at køre, men kan læse når du kommer hjem...hihi.

FLOT med de bukser. Og man kan da stadig købe seler.....
Hilsen fra en der er godt gammeldags misundelig på dit projekt.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...