Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

20 januar 2012

Vægttab....

Umiddelbart ser det ud til jeg ikke har tabt mig denne uge, det har jeg, men kun 500 gram, og det er jeg ret skuffet over, for jeg har virkelig haft en uge,  hvor jeg har spist det jeg måtte, har ikke syndet overhovedet, så jeg havde nok forventet at der var røget 1½ kg igen i denne uge, men sådan skulle det så ikke være :-)

MEN jeg har jo haft måledag, og det er næsten bedre end vægten, jeg har smidt fra 2 til 9 cm på 4 uger, flest cm over hofterne og taljen, og det er jo fint nok, resten skal nok følge efter :-)

2 kommentarer:

calmlund sagde ...

Flot med alle de cm.

Annette / aka sagde ...

500 g er bedre end at have taget på ! Eller holdt vægten, for sådan en uge kan der vel også risikere at komme ???
Og 9 cm er da vildt meget. Hold op hvor må du være stolt af dig selv.
Bare at have god samvittighed over ikke at have "syndet" - det er da beundringsværdigt.
Det var bare sådan en lille positiv vinkel...hihi Hvis du skal hjælpes til at tænke sådan...

God weekend til dig.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...