Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

13 januar 2012

LO nr. 2

Så fik jeg årets andet LO færdigt.

Det begyndte som skitse 2 fra Projekt 52, men endte ud i noget helt andet



Skaller samlet af mit barnebarn Emma for 2 - 3 år siden


Rullet hjørne, kan se at farverne ikke er helt rigtige, nok fordi billedet er taget sent i går aftes under en lampe...


Og så mit miskmask, malertape, gesso, noget hvidt groft paste noget fra Søstrene Greene, sølv struktur akryl maling, malet på et stykke bobleplast og stemplet på og så lidt vanddråber af Glossy Accent.


Teksten er lavet i Big Shotten med mit alfabet (som jeg ikke er glad for) bogstaverne er skåret ud i alm. karton, malet med akryl maling og da det var tørt, har det fået lidt stickels.

Jeg tænker og tænker over om jeg skal købe nye blækpatroner til min Canon fotoprinter, eller om jeg skal få fremkaldt 100 - 200 billeder hos Snapfish, eller om jeg skal investere i en Canon Selphy printer, jeg har mest lyst til det sidste, for jeg har brugt mange timer på at prøve at vælge nogle fotos ud til print hos Snapfish, men det var godt nok svært, efter 3 timers kiggen i flere tusinde billeder, havde jeg kun fået valgt knap 50.

Når jeg selv printer ud, kigger jeg jo på billederne,er der en historie i billederne, som jeg gerne vil dele med familien, så bliver de printet ud, det er for mig vanvittigt svært at printe ud på forhånd, så mon ikke jeg vælger Selphyen, jeg har set to modeller, og selv om CP800 er den dyreste, kan jeg godt forestille mig det bliver den....

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...