Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

11 januar 2012

Lidt om min kur :-)

Jeg glæder mig som et lille barn til at hoppe på vægten i morgen tidlig - hmm hoppe skal jeg nok ikke, så får jeg med sikkerhed en vægt i mange dele :-)

Nu begynder jeg nemlig at kunne mærke jeg har tabt mig, kan blandt andet mærke det i ansigtet, og mine bukser købt lige inden jul, er begyndt at sidde ret løst, en af mine gamle favoritbluser er blevet lidt for stor, den ene skulder vil så gerne glide ned.

Det gjorde mig lidt nysgerrig i går, og nej jeg gik ikke på vægten, men jeg tog mit målebånd og målte lidt, selv om man jo først skal gøre det efter 4 ugers kur, men jeg gjorde det altså efter knap to uger, og jamen de steder jeg målte, har jeg tabt 2 cm, det lyder ikke af meget, men det er det altså for mig, det giver virkelig blod på tanden, og får mig til at bide tænderne sammen og fortsætte, den sidste uge har ellers været slem, jeg har følt sult konstant, og har følt en voldsom trang til søde ting, men jeg VIL nå mit første delmål som er minus 10 kilo i slutningen af marts, gerne minus 13 kilo....

Da jeg opdagede at min bluse var blevet for stor, fik jeg tanken at jeg burde smide mit tøj ud efterhånden som det bliver for stort til mig, af med det, ned i en affaldspose og ud i skraldespanden, ikke noget med lægge til side og samle sammen til genbrug, og dog, det vil jeg jo nok gøre med det nyeste og især mine bluser/overdele til fint brug :-)

JEG KAN, JEG VIL OG JEG SKAL og jeg klarer det denne gang

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...