Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

10 januar 2012

Projekt 52 - skitse 1

Det ser jo nemt ud, men for mig var det rigtig svært at lave dette LO efter skitse 1, men det er altså lærerigt at følge skitser :-)

Der mangler en dato i den lille grønne cirkel, det er helt bevidst, jeg skal lige være sikker på at jeg husker rigtigt, for selv om det er pinligt, må jeg tilstå at det var min mand der havde helt tjek på bryllupsdage....

Billedet skal laves om, det er printet ud på alt for billigt papir fra Rema, men min nyudpakkede printer, har valgt kun ville skrive blå/hvide billeder ud, måske fordi blækket er for gammelt? Jeg ville købe nye patroner, men opdagede til min store overraskelse at det vist bedre kan betale sig at få printet en stak billeder ud hos Snapfish, så jeg må i gang - igen - med at finde billeder til fremkaldelse.

Nå men, dette foto er af mit næstældste barnebarn Andreas på sin mors arm og lige efter han har kysset bruden, min ældste søns kone.

Andreas var i den 7. himmel, hvad billedet vist tydeligt viser :-)


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...