Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

26 december 2012

Det var den jul.....

Det blev en dejlig jul, yngste barnebarn bukkede dog under med feber lige inden middagen, og hun var stort set ligeglad med alle gaverne, men hun får jo så en ekstra jul, når hun bliver frisk igen, og alle gaverne er der...

Juleaften fik jeg overraskende mange gaver, faktisk alle dem der var på min ønskeseddel, det vil sige, Rosendahl dispenser til Instant Coffee, en masse Promarkers, stempler fra Bildmålarne, og de dimser man sætter på Promarkers for at farvelægge små steder.

1. Juledag var stille og rolig med en lille julefrokost, og 2. juledag kørte vi alle 5 + hunden,  til brunch hos  min yngste søn og hans familie i Horsens, hvor vi igen fik julegaver, jeg fik en alukuffert til mine Promarkers, og bodylotion, og diverse ansigtsplejeprodukter, herligt :-)

Min svigerdatter i Horsens, spurgte om jeg ikke til næste år ville lave to ønskesedler? jeg undrede mig lidt, det havde jeg da gjort i år (jeg havde givet begge Promarkers ønsker, men naturligvis ikke de samme) hun fortalte så at hun havde spurgt de andre hvad de havde købt, og svaret var "alt der var på ønskesedlen" og det var jo sandt nok :-)

Nu har jeg så fået sat mine Promarkers i den alukuffert jeg fik, og det bliver rigtig godt at have dem der, i morgen skal jeg så bare liiiiige have fundet den Gaffatape jeg har gemt langt væk, så jeg kan få forstærket lommerne...

Katten var jo alene hjemme i mange timer i dag, men han har med garanti snorksovet, for juletræet var ikke rørt, dugen på sofabordet heller ikke, og der var ikke spor efter ham på andre borde, dyyygtig missekat :-)

Lige nu er stilheden larmende og her er så tomt så tomt, så jeg overvejer om jeg skal drikke et glas rødvin eller to, og så fise tidligt i seng :-)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...