Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

05 december 2012

I dag burde jeg jo have kunne få taget billeder af mine julekort, men nej - den dejlige sol, ville bare ikke lyse ind på mine borde, så jeg gav op, skrev kortene og kuverterne, så nu ligger de alle klar til at få frimærker på og komme i postkassen i morgen.

Jeg fik lige endnu en gang Kranio Sakral terapi i morges, og det var herligt, og hvor det dog hjælper. Da jeg blev spurgt hvordan det gik, svarede jeg at det går rigtig godt, jeg har ikke haft hovedpine i over en måned, min ryg har haft det fint indtil i går - trods flittig brug af sneskraber, og jeg har kunne strikke uden at få jammerligt ondt mellem skulderbladene, derfor forbavsede det mig ret meget, at mærke hvor anspændt min krop egentlig var, og det undrede også terapeuten, men som sædvanligt fik hun løsnet op for det hele, skønt skønt :-)

Et billed vil jeg dog godt vise frem her, det er fra en af de første morgener med frost. Da solen kom frem, tog dette mønster på mit bålfad stille og rolidt form, jeg synes det er ret imponernede :-)


2 kommentarer:

calmlund sagde ...

Fedt billede - man tror jo det er et mønster der er lavet :)

Annette / aka sagde ...

Sikke et sjovt billede.
Jeg troede lige, det var noget du selv havde lavet...hihi.
God 5 dec. aften.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...