Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

16 december 2012

Dette kunne godt være her hos mig.....
 
 
I dag har jeg strikket og strikket, 1 meter og 10 cm blev det til, så slap garnet op, ca. 10 cm før jeg var helt færdig, så nu er det sikkert og vist, at jeg skal have ringet til Falck i morgen formiddag, så de kan komme og få gang i batteriet på min bil, så jeg kan komme afsted efter et nøgle garn mere.
 
Når jeg har forladt mit strikketøj på spisebordet, kom katten luskende, hoppede op og lagde sig pænt tilrette på det strikkede, det ER også dejlig lunt, men der skal han jo altså ikke ligge, men selv om jeg ikke er glad for han render rundt på mine borde, er det nu lidt hyggeligt han ligger og tager en lur mens jeg strikker :-)
 
 


3 kommentarer:

morkaren sagde ...

Åee Er det ikke skønt med nogle kæledyr? min lukker mine klædeskabe op og møver ind og fælder på alt mit tøj. juleknus morkaren.

calmlund sagde ...

Fedt billede :)
Øv med manglede garn og død bil.

Annette / aka sagde ...

Skønt billede med dejlig humor.
Og æv med det garn. men så kommer du da ud i tågen - som ellers ikke frister.

God aften

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...