Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

14 december 2012

Endnu et nemt kort

Jeg husker desværre ikke hvor dette er fra, men mon ikke det skulle være OSH?
 
 
Nu skrider mine juleforberedelser frem, den pynt der skal op, er kommet op, og meget af det er faldet ned igen :-) Jeg har besluttet ikke hænge alle mine Georg Jensen Juleuroer op i år, jeg har alle frem til 2009, der besluttede jeg at jeg ikke ville have den i fødselsdagsgave, for de plejer altid komme på tilbud til ½ pris i januar....det har de så ikke været endnu Grrrr
 
Rigtig god weekend til alle...

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Det kort er bare så sødt, og jeg husker godt, at have set det. Men ikke hvor.

Haha. De uroer er heller ikke kommet op her allesammen. Jeg synes pludselig, de er så små til de store hvide vægge vi har her.

Har sendt en pb for 5 min siden.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...