Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

24 december 2012

Glædelig jul

I ønskes alle en rigtig glædelig jul...
 
 
Jeg er ved at være helt klar til mine julegæster, og jeg glæder mig rigtig meget...katten har mod al forventning overhovedet ikke været i nærheden af juletræet siden det kom ind, og det er jo dejligt :-)
 
Solen skinner jo fra en skyfri himmel, og det skal den ikke juleaftensdag, det har altid virket forkert for mig at den gør det, fordelen ved vejromslaget, er så at min vej og indkørsel er fin og ren, ingen sne og is, og min ryg og mit knæ hvisker til mig at det var dumt at skovle al den sne i går, men jeg svarer at hellere det, end en bil ikke kunne komme ind i indkørslen....
 
Nu vil jeg få fyldt nogle skåle med kager, chokolade og slik, så det er klar når de små kommer :-)
 

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Glædelig jul til dig - her julenat.
Jeg håber, du får en god jul - og juledage.
Og glæd dig over at du ikke skal skovle sne lige nu...

På gensyn efter nytår. Jeg glæder mig !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...