Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

13 december 2012

Kokostoppe

Jeg har fået bagt kokostoppe, og fik overtrukket bundene med chokolade uden selv blive smurt ind i det...jubiiii
De er lavet med kondenseret mælk, kokosmel og lidt vanillesukker, jeg blev dog noget skuffet over dem, de smager okay, men skal jeg lave dem igen, vil jeg lave dem mindre, og give dem kortere tid i ovnen, og så skal de ikke overtrækkes med en chokolade der er på 70 %, den smager alt for meget igennem...
 
 
Til næste år tror jeg at jeg vil finde et kursus, så jeg kan lære mit kamera og især den eksterne blitz at kende, og lære at tage ordentlige billeder, jeg husker da vi købte kameraet, min mand - der var en dygtig fotograf, købte som noget af det første en stor ekstern blitz, jeg undrede mig, tsk tsk der var da blitz på apparatet, i dag forstår jeg godt hvorfor han investerede så mange hundrede kroner i blitzen, den indbyggede er jo ganske uanvendelig, så på kursus skal jeg :-)
 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...