Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

12 december 2012

Et julebogkort

Jeg har fået lavet et nyt bogkort, denne gang fra denne tut .
Solen skinnede jo fint i dag, så jeg troede jeg kunne få de perfekte billeder, men det kan jeg se at jeg ikke fik, roserne og båndet er meget mørkere i virkeligheden.
Det var jo - igen - et hyggeligt pilleri at få samlet rammen inden i korten, og jeg overvejer om jeg skal lave et mere, mine planer er at bruge dem til et par julegaver der er små nok til at være i "bogen"
 
 
 

 
Åbent

 
Dejligt at læse at jeg ikke er ene om ikke ane hvad de unge ønsker sig i julegave :-) Det med høje priser har jeg rystet på hovedet af i flere år, jeg synes vi bliver bombarderet med reklamer for julegaver, og så viser det sig at det koster spidsen af en jetjawer.
Mine yngste børnebørn så en reklame her, DET ønsker jeg mig, udbrød den ene, DET gør JEG også tilføjede den anden, jeg noterede mig ønskerne, og da de var kørt hjem, googlede jeg det, hmm over 1200 kroner pr. stk...så var de ønsker droppet :-)
 
Rigtig god aften til alle :-)

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Igen et flot bogkort.
Og det er da oplagt at lægge en lille gave ned i bogen.
Tak for linket. Måske skal jeg vove mig ud i det. Hvis jeg altså nogensinde får tid at scrappe igen...hihi.
God 13. dec.

calmlund sagde ...

Rigtig flot bogkort - jeg har også pinnet TUT'en og håber jeg kan få den lavet engang :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...