Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

21 december 2012

Ingefær og kræmmerhus

 
 
I dag stod jeg op efter 4 timers søvn, og sagde til mig selv at jeg da bare ville nappe en lur, men det blev så ikke til noget for.....
 
Min ene svigerdatter ringede, og spurgte om jeg ville passe 3 børn i morgen, og det vil jeg da, så afsted ud i min Rema for at handle til frokost og aftensmad i morgen.
 
Hvad så jeg på en hylde? friske ingefær, dem blev jeg nødt til at købe, og gå hjem og sylte, det har jeg aldrig prøvet før, og hold op sikke en duft der spredte sig da jeg begyndte skrælle ingefærrene.  

 
Da syltningen var overstået, fik jeg lige lavet disse kræmmerhus, den sorte dusk i nederste højre hjørne er naturligvis katten...

 
Lige nu går jeg så og venter på pakkeposten, der meget gerne skulle aflevere den pakke med julegaver, som jeg bestilte hos Matas den 11. december....den skulle have været afleveret i går, men blev forsinket i Taulov, og SÅ blev jeg stresset, og det var med stor spænding jeg kiggede på Track and Trace i morges...
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...