Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

19 december 2012

Mig julestresset?

Nej da, hvis jeg var, var jeg ikke faldet i søvn midt i min KranioSakral terapi time, det er aldrig sket før, jeg kan ikke engang falde i søvn hvis fjernsynet er tændt, men sov det gjorde jeg altså, og det var den slags søvn der bare er såååå god, min terapeut sagde det var et godt tegn, at man kan falde i søvn under behandlingen, betyder man giver "slip" og slapper helt af....

Som altid inden behandlingen, får hun og jeg os en sludder om vind og vejr, og om hvordan jeg har haft det siden sidst, da jeg var kommet op på briksen og hun gik i gang med mine skuldre, som har gjort ret ondt de sidste to nætter, sagde hun at jeg ofte sagde at noget var irriterende, eller at noget irriterer mig, og at jeg skulle tænke lidt over hvornår og hvorfor jeg gjorde det, og forsøge ændre det der irriterede mig, det gav lidt stof til eftertanke, for jeg er blevet slem til at lade mig irritere, men det skal være slut nu, så nu vil jeg slette irritere fra mit ordforråd, mon jeg kan bruge træls i stedet for? fnis

Jeg tror at jeg vil prøve at lege lidt med min eksterne blitz i morgen, det er vist på tide der igen bliver taget lidt billeder juleaften :-)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...