Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

02 december 2012

Så kom sneen

Det er jo smukt, og jeg må da indrømme at jeg nyder synet, jeg elsker snedækket landskab, men hader at køre i sne, og ærger mig over at jeg først skal have vinterhjul/dæk på bilen på tirsdag.
 
 

 
Snekrystaller og edderkoppespind. Spindetråden hænger fra taget af mit pavillonstel, og er godt en meter langt, de fineste snekrystaller er blevet fanget i det, og nu hænger det noget så fint og glimter i solen.

 
Tusind tak for alle de pæne kommentarer til mit "Teater" kort i går, dem er jeg rigtig glad for :-)
 

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Smukke, smukke vinterbilleder. Jeg tror da, du har fået lidt mere sne ovre hos dig, end vi har her.
Når du engang har fået vinterdæk på, kan du jo bevæge dig herover.....
Det er jo godt scrappevejr. Midt i al julehurlumhejet.
God søndag til dig.

Dorthe sagde ...

Dejlige danske vinterbilleder! Så smukt.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...