Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

11 december 2012

Gavestress ævl :-)

1000 tak for de pæne kommentarer :-)

I dag slipper I for et foto, mit hoved koger for meget til jeg kan finde et frem...nej jeg er ikke syg, jeg tror at jeg blev ramt af lidt stress :-)

I år ville jeg godt have været færdig med alle julegave indkøb i rigtig god tid, men jeg har måtte vente over en uge på ønsker fra 5 personer, de kom så her til aften, nogle af dem var nemme nok, men ak - der er også nogle hvor jeg er totalt lost, nogle af ønskerne aner jeg ikke hvad er, andre er nogle der kan fåes i mange udformninger, og hvad skal man så vælge? som om det ikke var nok, er alle ønskerne sendt til mindst 3 familier + mig.

Jeg husker tydeligt en jul for nogle år siden, der var et bjerg af pakker, og jeg mener et bjerg,  efter nogle timers gaveuddeling, tænkte jeg at vi da aldrig blev færdige, og foreslog at min søn og svigerdatter tog nogle af de utømte sække med gaver med hjem, men nej - de skulle deles ud juleaften - basta!!

Ønskerne var ikke delt op, alle havde fået samme ønskesedler, og taaaa daaaaa mange havde naturligvis valgt at købe præcis de samme Lego æsker, de samme biler, de samme dukker, det samme tøj og de samme krølle/glattejern, så det var en noget mærkelige gaveudpakning der fandt sted, de to ældste børn havde gennemskuet pakkernes udseende, så de rev et lille hul, sagde "det har jeg fået  3 af" og lagde pakken tilside, jeg tror mor og far havde et par lange byttedage efter jul.

Til det yngste barn, har jeg valgt at fravige ønskesedlen, og købe noget jeg håber hun bliver glad for, hvis ikke - tja så er det bare ærgeligt, og det bliver så ikke hendes juleaften der bliver ødelagt på grund af det, for jeg skal ikke være sammen med dem i julen....

Nå, nok om min stress, det hele skal nok gå, jeg har jo heldigvis Google til at finde ud af hvad det er de store ønsker sig :-)

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hihi. Du lyder til at have nøjagtig samme problemer som vi andre.
Vi har i år forsøgt at få sløjfet nogle af gaverne, men det faldt ikke i så god jord !
De ønskesedler vi har modtaget var sort snak for os. Tal og numre og engelske ord mellem hinanden, så vi måtte også på Google for at se, hvad det overhovedet var for ting. Det viste sig så at de fleste ting var noget til 1000-2000 kr. Så det var jo en dårlig hjælp.
Så du skal ikke føle dig alen med den slags dumme stressende ting.

God dag bortset fra de dumme lister...

rhh sagde ...

ja de der ønskesedler kan godt give grå hår i hovedet, men hvis man bare ved nogenlunde hvilken kategori man befinder sig i plejer de at være flinke til at hjælpe i butikkern..
jeg fik samling på ønskesedlerne igår (altså dem jeg har fået) og skal vist lige have rykket nevøerne idag :o)
god aften til dig, håber at stressen snart letter lidt

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...