Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

29 december 2011

1000 tak for kommentarerne, de varmer meget :-)

Det har tærret noget på mine kræfter at være på 5 døgn i træk, egentlig synes jeg ikke det var så hårdt, men jeg er rigtig træt i dag.

Men nu har jeg jo så prøvet at sørge for alt til julen helt alene, og der manglede vist ikke noget, men som sædvanligt har jeg poser med pebernødder, konfekt, kager, dadler og figner der nok bare bliver smidt ud, men hellere det, end det ikke havde været her.

Da mine 3 ældste børnebørn var blevet hentet i går eftermiddags, havde jeg de bedste intentioner om at gå meget tidligt i seng, det gjorde jeg så ikke, gik først i seng kl. 1 og skulle så liiiige se noget i fjernsynet, det sluttede kl. 2, men så faldt jeg også i søvn med et brag, og havde tænkt mig bare sove det meste af formiddagen, det var katten så ikke enig i, kl. 7 gik den i gang med at få mig ud af sengen, måske fordi Tre-For gravede hos genboen?

Så jeg stod op, gik i gang med at vaske tøj, fjerne julepynt og pakke det væk, fik hængt 5 sæt sengetøj og en stak håndkælder ud i haven til tørre, var på indkøb og fik hentet min ProPoint kur på posthuset, så nu kan jeg godt gå i gang med mit vægttab :-)

Nu vil jeg sætte mig ned og hvile mit knæ, der godt kan mærke de mange dages ståen for meget op :-)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...