Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

02 december 2011

2. december 2012

Jeg må jo hellere vise min "pengegave" æske, som var ret nem at lave, den er lavet efter denne vejledning, der er et par skønhedfejl, men dem har jeg valgt at overse, eller tænke at når det er håndlavet, må der godt være lidt småfejl.


Blomsten er lavet efter en Tim Holtz vejledning, som jeg dog ikke fulgte hele vejen denne gang, jeg syntes den blev bedre på denne måde.


Jeg er i gang med at lave noget pengene kan være på/i, men er ikke helt tilfreds endnu, så det arbejder jeg lige lidt videre på, når jeg er færdig med at gøre rent og vaske, så der kommer jo nok endnu et indlæg fra mig i dag :-)



6 kommentarer:

Gitte sagde ...

Sikke en fin ide.

Carina sagde ...

Flot pengekort. Kender godt det med at man ikk er helt tilfreds med det man laver og skal pusle lidt med det inden man er helt klar... :o)
Glædelig 2. december

Linda sagde ...

Det er sådan en lækker æske, den må jeg prøve af...har en på bestilling til jul.
God fredag aften

Unknown sagde ...

Total lækker blomst :) Sødt design.

Dorthe sagde ...

Iiihhh hvor træls... så sidder man her og glor og glor efter de skønhedsfejl du skriver om - og jeg kan bare ikke finde dem :) Din æske er da virkelig flot!

Karina Beck sagde ...

Rigtig smuk æske!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...