Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

06 december 2011

5. december 2011

og jeg blogger stadig, hvis jeg ellers havde husket at udgive  :-)

Desværre har jeg en af de der kedelige mandage hvor man har lim på både hænder og fødder, underforstået en mandag hvor jeg ikke rigtig kan vågne og jeg kan slet ikke komme i gang med noget fornuftigt.

Håber på jeg i det mindste kan få lavet nogle til/fra kort eller tags, så er de klar, når jeg har fået købt julegaver, hvad jeg jo nok snart skal i gang med.

Noget skal jeg finde på, og gerne noget der kan få mine tanker væk fra december sidste år, egentlig havde jeg tænkt mig at gå i gang med at tømme og male gæsteværelset, men det satte ryg og ben da en stopper for, da jeg vågnede i morges, kunne jeg tydeligt mærke at jeg har stået for meget op denne weekend, men det går jo over igen :-)

Måske skulle jeg også lige tage mig sammen og få skrevet på nogle af mine mange julekort, og sende dem, får jeg gjort det, er det første gang i mange år jeg sender julekort.....

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Haha..Ja det er jo sjovest for vi andre, hvis du også udgiver det du skriver...
Der er nogen gange, at dagen bare skal gå - og så håbe at dagen i morgen bliver bedre. Det er svært at sige andre kloge ord !
Jeg mangler ellers ikke ord - med de kloge af slagsen kniber det med !
Jeg håber, at du kommer i gang med noget kreativt, der kan optage dine tanker. Scrap er en virkelig god terapi til "dumme" dage.
Mange tanker til dig.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...