Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

14 december 2011

toffifee æske

Af nogle rester fik jeg så lige lavet en Toffifee- og tændstiksæske, ikke det kønneste, men nu er det der :-)




Jeg har i dag været  på blogvandring hos Bloggere fra Scrapsisters, jeg ved godt at jeg ikke er god til at kommentere når jeg vandrer rundt, men det er fordi der er så utroligt meget at kigge på, og mange gode links, så inden jeg får set mig om, har jeg vandret rundt i rigtig mange blogge, og har glemt det med kommentarerne.

Det ville jeg så rette op på i dag, men det kunne jeg så ikke få lov til, jeg var logget ind, men fik allesteder at vide at jeg ikke havde tilladelse til at kommentere, de første 3 gange tænkte jeg at jeg nok bare var blokkeret, men da det skete 7 gange mere, gik jeg ud fra det er en eller anden indstilling der er forkert :-)



1 kommentar:

Linda sagde ...

Lækker æske...jeg er lokket på altid og har aldrig problemer??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...