Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

13 december 2011

Såååå

nu hjælper det lidt på det, and, lys til træ og bord, servietter, en del til maden er købt i dag, det samme er alle gaver minus en til et barnebarn :-)

Og så traf jeg en hurtig beslutning og købte juletræet, selvfølgelig valgte himmelens sluser at åbne sig lige da jeg havde betalt det, så i øsende regn og hård vind, fik jeg bakset det over til bilen og ind i den, mit øjemål er ikke ret godt, og det var det heller ikke i dag, var sikker på at det lige kunne være der, men det kunne det selvfølgelig ikke, men jeg fik da hevet bunden af det op mellem forsæderne, "foldede" toppen sammen og slam i med bagklappen.

Da jeg kom hjem, skulle træet jo ud igen, da jeg åbner bagklappen faldt der en grankvist ud, den sparkede jeg til side, fik træet ud og hen i carporten og hmm så at toppen manglede, det var så den jeg havde sparket væk.

Så nu skal jeg ikke kun finde den enorme skrue der skal op gennem fod og træ, nu skal jeg også finde en liste eller pind, der kan bindes på som top, for min topstjerne skal altså på..

Fortsat god aften :-)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...