Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

02 december 2011

2. december fortsat....

sådan blev indholdet af æsken så, og jeg indrømmer gerne at det kunne have været lavet bedre, sværtede kanter og en anden blomst, men nu ligger det i æsken og sløjfen er bundet ;-)

Når man åbner "kortet" er der fødselsdagshilsen, og på sidste side er pengesedlerne sat fast med to fotohjørner...

1000 tak for alle de søde kommentarer, som jeg først lige har fået set, jeg er da helt overvældet :-)

Nu er jeg så klar til fødselsdagen i morgen, og nogenlunde klar til at skulle have overnattende gæster med hjem, det bliver vældig spændende....

Det er min ældste søn, hans kone og deres 2 børn der kommer med mig hjem, det er 2 måneder siden jeg sidst har set dem og børnebørnene, så jeg glæder mig selvfølgelig ret meget, det spændende er at deres gravhund kommer med.

Det er første gang hund og kat skal mødes, hunden kan ikke fordrage katte, om katten så kan lide hunden aner jeg ikke, men jeg frygter det værste, og ser for mig at katten fiser op i loftet af skræk, ser mit hjem blive smadret, og det værste - ser at katten angriber hunden, skulle hunden angribe katten, er jeg helt sikker på at katten nok skal kunne forsvare sig, han er noget større end vovsen, og har kløer der er så skarpe at de nemt gå igennem min hud...men der er jo ikke andet at gøre end krydse fingre og tæer og håbe på det bedste :-)


1 kommentar:

Rafns hjørne sagde ...

Sikke da en fin æske med tilhørende pengekort - håber du får en dejlig weekend med børn, børnebørn, hund og kat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...