Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

20 december 2011

Jeg har slet ikke fået lavet noget kreativt i dag, men har fået handlet alt ind til juleaften :-) og så havde jeg lige søn, svigerdatter og tre børnebørn til pizza spisning, og det var jo vældig hyggeligt.

I morgen har jeg så planer om at gå i gang med at lime og sy adventsudfordringen fra Scrapsisters, jeg kom nemlig til at købe mig en ny symaskine i går, ikke en frygtelig avanceret en, den er ganske simpel og man kan ikke engang justere stinglængden på den, men det ser ud til den syr fint nok, min gamle Husquarna ville ikke rigtig virke mere, og så var det jo heldigt at Super Brugsen havde sat en Singer ned til halv pris :-)

Layoutet ligger pænt i den projektkasse jeg købte for en måneds tid siden, og sådan en kunne jeg da godt bruge nogle flere af, synd de er så dyre :-) så det er bare at åbne kassen, tage det hele op, og gå i gang med at lime og sy :-)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...