Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

11 december 2011

Dag 11...

Så lykkedes det sørme at få lavet noget færdigt. De første til/fra kort er ret  store, og jeg ved ikke om jeg bruger dem, men opdagede at jeg jo skal bruge to til hver, altså dobbelt op, så jeg fik lavet nogle små i dag, og tror jeg fortsætter i den størrelse, her er de første 4, ser man hvad de erfarne laver, er de jo ikke noget særligt, men min familie ser jo ikke de andres smukke kort :-))


Og så har jeg gjort noget i dag, som jeg ikke har gjort i mange år - jeg har skrevet julekort. Tog en hurtig beslutning, gik ind og fandt nogle af mine egne kort, skrev adresser på kuverterne og satte frimærker på, og så skyndte jeg mig at skrive kortene, i kuverter med dem og afsted, så nu kan jeg ikke fortryde :-)

I morgen vil jeg så forsøge at finde et juletræ og gerne et der er savet lige af, så jeg ikke skal save for meget selv, og når jeg at få de sidste ønskesedler, skal julegaverne også i hus, så jeg kan få pakket dem ind i god tid :-)

Fortsat rigtig god søndag :-)

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Dine gavemærker er virkeligt smukke - og dejligt julede!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...