Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

09 december 2011

Skal eller skal ikke.....

Da jeg stod op i morges, var noget af det første jeg tænkte på, at jeg skal på kur 1. januar 2012, nu går den ikke længere....

Jeg er nødt til at have hjælp, ellers går det ikke, så jeg har de sidste timer overvejet om jeg skal købe Pointkuren, har undersøgt muligheder og priser, og det billigste er "Brevkursus", men så er det jeg tænker på om jeg kan holde kuren. Jeg er ikke i tvivl om at jeg kan, hvis der ryger nogle kilo den første uge, men gør der ikke det, kan jeg så holde kuren?

Da jeg for mange år siden tabte 25 kilo på 5 måneder, gik jeg til ugentlig kontrol vejning hos min læge, og ellers klarede jeg det selv bare ved at bruge alm. sund fornuft og undgå nogle ting, jeg husker tydeligt, at det var de første uger der var virkelig slemme, ikke hverdagene, men fredag, lørdag og søndag var virkelig slemme, husker en lørdag hvor jeg var så frustreret og gal, at jeg lå på knæ og skurede min stakkels ovn i adskillige timer, mens jeg bare tudede, min stakkels mand forstod ikke hvad der skete, og jeg ville ikke fortælle at det sgu da var fordi han lige havde spist en lækker frokost, mens jeg spiste et hårdkogt æg på en rugbrød uden smør :-)

Min nuværnede læge gider ikke det med ugentlig vejning, jeg bad ham om det for nogle år siden, han sendte mig hjem med en recept på letigen, jeg var svag, så jeg tog dem naturligvis efter hans anvisning, og hold op, sikke en energi jeg dog fik, kom hjem fra arbejde og piskede rundt og gjorde rent m.m. sove om natten kunne jeg ikke, så jeg ringede til ham efter en uge hvor jeg kørte i mindst 12. gear og med samme vægt som før pillerne, han forklarede mig at det jo var speed, så kunne jeg ikke sove, så skulle jeg da bare lade være med at tage de to piller om aftenen...hmmm jeg droppede dem helt, og gudskelov for det.

Men NU skal det altså være, jeg føler at jeg er ret motiveret, og jeg tror Pointkuren er rigtig god, jeg har i hvert tilfælde kun hørt godt om den, så mon ikke jeg klikker på "send" inden så længe :-))

1 kommentar:

Linda sagde ...

PU...lykke til;-)
God aften

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...