Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

06 december 2011

Hvad du ønsker skal du få....

Den holder jo slet ikke :-)

Sidder og skal finde på julegaveønsker i passende prisklasse, og kom så lige til at tænke på hvad jeg ville ønske mig, hvis prisen ikke betød noget, og det første der falder mig ind er ingenting, mit hoved er fuldstændig tomt.

Husker at min mor altid sagde "jeg mangler jo ikke noget" og jeg altid svarede "der må da være noget du virkelig godt kunne tænke dig", men det var der ikke, til stor irritation for os der skulle købe gaver, resultatet var at hun fik ting hun ikke kunne bruge, kogebøger (som hun havde masser af) husker vi et år gav hende en bog om hvordan man fryser mad ned, jamen hun havde haft fryser i mange år dengang, og var altså en ret erfaren husmoder.

De sidste år har jeg vist været ret nem at købe gaver til, for jeg har hver fødselsdag og jul ønsket mig noget nyt Rosendahl Grand Cru, men nu har jeg vist hvad jeg skal bruge og mere til, sidste jul fik jeg en del af de nye dejlige ovnfaste skåle og fade, men efter jeg er blevet alene, bruger jeg dem ikke rigtig.

Så, nu fik jeg tænkt lidt, skulle jeg ikke skele til prisen ville jeg ønske mig:

Silhouette Cameo - jeg har jo Silhouette SD, men har læst at Cameoen skulle være meget meget bedre.

En lille "bærbar" trådløs fotoprinter - ikke at jeg mangler printere jeg har 3! men jeg får ikke sat dem til min bærbare, og det er jo den jeg bruger mest nu. Problemet er nok bare at jeg ikke har en dyt forstand på hvilken printer det i givet fald skulle være....

Noget af det gode HP fotopapir 10 x 15

Papirbakker til mit Scrap papir og karton, men de sælges vist kun i pakker 10 stk. og selv om jeg sagtens kunne bruge 10 eller flere, er det nok lige i overkantet rent prismæssigt (jeg skulle have købt det brugte stativ hos Hobbyworkshoppen, og jeg havde sat det på indkøbslisten, men så hvad Post Danmark skulle have i fragt, og pillede det af igen.

Gallerihylder og S kroge har jeg ønsket mig, creme, hårshampoo, parfume m.m. har jeg masser af, fik jo ret meget sidste jul, og har stadig uåbnede krukker.

Min kaffemaskine har trængt til udskiftning de sidste 2 år, men vi fik ikke købt en, for vi var enige om at vi skulle have en maskine vi begge kunne lide, og den skulle være god og gerne på tilbud :-) den maskine jeg kunne tænke mig, ligger dog udenfor gavebudgettet.
Tænk at det kan være så svært...hmmm

Nå, mens jeg tænker over ønsker, er jeg i gang med adventsudfordringen hos Scrapsisters, det er en sund udfordring for mig, siden den 1. søndag i advent og første opgave, har jeg vist ændret alt 113 gange, i dag er jeg så nået til at rive, flå, rulle og punche det karton jeg har valgt, og er nu i fuld gang med at finde hele 8 stykker pynt *støn*

Jeg har dog et stort problem med den del af opgaven der omhandler billedet, det kan jeg slet ikke finde ud af, jo beskære det, men så er det også alt jeg kan...

Ups, dette blev vist en lang smørre, så slut herfra for nu :-)

Fortsat god dag til alle :-)

2 kommentarer:

Linda sagde ...

HI HI...jeg syntes også det efterhånden er lidt svært med ønsker....sikkert fordi vi har alt for meget??
Jeg kunne nu også godt tænke mig den nye cameo...hm tror slet ikke min mand kan finde ud af at handle på nettet....jeg gør det altid for ham;-)

Dorthe sagde ...

Jamen...?? En scrapper har da altid en laaaaaang ønskeseddel? - har hun ikke? *GG* ... jeg kan altid finde på noget scrap jeg ikke kan leve uden. Men ellers kan jeg godt genkende det med ønskerne.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...