Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

12 december 2011

Bordpynt....

På Scrapsisters fandt jeg denne artikel om bordpynt til julen, og det gik jeg så i gang med at lave.

Her er lyspynten i close up:


servietringe + glasbrikker + lyspynt


Beklager den lidt ringe billedkvalitet, men lyset....

Jeg læser med stor interesse hvordan andre på Scrapsisters opbevarer deres ting og sager, og håber på at der dukker noget op der lige passer til mig.  Som det er nu, har jeg alt der kan hænge, hængende på kroge, og det fungerer, det er faktisk ret hyggeligt at gå hen og bladre det hele igennem indtil jeg finder noget jeg vil bruge, men det er jo ikke alt der kan hænge sådan.

Det irriterer mig grusomt at jeg ikke har fundet den helt rigtige opbevaringsmåde, og det irriterer mig at 10 minutter efter jeg har ryddet op, roder der igen, og i morgen skal der altså ryddes godt op, for værelset skal vises frem for første gang....

Jeg får besøg af min ene søns svigermor, hun og jeg kom til at tale om Scrap, da hun så den æske jeg gav min svigerdatter i fødselsdagsgave, og hun spurgte hvilke bånd og blonder man brugte, jeg fortalte hende at man kan bruge alt, men at nogle bånd og især sløjfer er ret dyre. Hun fortalte så at hun da havde kasser af den slags, hun har haft en forretning, og bånd og blonder blev ikke solgt med, da hun solgte den, og dem kunne jeg da bare få, så hun kommer lige forbi onsdag formiddag, og jeg er da spændt på hvad hun har med :-)

Fortsat god dag til alle, og 1000 tak for kommentarerne :-)

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Hvor er det nogle fine ting du har lavet til pynt, rigtig god tirsdag

Karina Beck sagde ...

Flot bordpynt.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...