Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

19 december 2011

Så mangler jeg kun kartoflerne, så er alt til juleaften i hus, og dog, måske skal jeg lige i Silvan efter en dims til boremaskinen, så jeg kan få skruet juletræsfoden på juletræet...

Dimsen ER her et eller andet sted, men der er dimser og værktøj mange steder, og der hvor jeg har ledt, er den ikke...

Så fandt jeg ud af at Rosendahl vandglas tåler ret meget, inden jeg kørte på indkøb, drak jeg en mundfuld vand, og lod resten stå på bordet, da jeg kom slæbende ind med mine indkøbstasker, fik jeg en sok, katten havde væltet glasset på gulvet, heldigvis var det ikke knust...

Apropos katten, her er et par friske fotos:





Og det er denne franske skrue der skal op i juletræet, hvis jeg altså finder dimsen der kan klare det :-(



2 kommentarer:

calmlund sagde ...

Nej en skøn kat - udseenesmæssigt ihvertfald - lyder som om den er temmelig fræk :-)
Hvad er en layout kasse?

Margit sagde ...

Ja, han er en skøn kat, og stadig en killing, derfor han er så fræk - håber jeg ;-)
En layout kasse er mit ord for en Project Box, den er 12 x 12" så de layouts jeg er i gang med, kan ligge der uden at blive krøllet :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...