Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

17 december 2011

Travl dag....

Klokken lidt over 6 blev jeg vækket af en høj ligesom raslende lyd, jeg nåede dog ikke tænke mere over hvad det var før jeg fik et hårdt slag i hovedet, det var katten der havde revet gardinstangen ned, med gardiner og det hele. Jeg blev forskrækket og gal, og fik råbt og bandet, så jeg nok vækkede genboerne.

Gardinstangen er vel 2,5 meter lang, hedder det en Kirr stang? den hænger på 4 beslag, der er skruet op med 2 skruer hver, gardinerne er et par meter lange, og der er 4 stykker,  så det var et rimelig hårdt slag jeg fik, og har da også en bule på størrelse med en blomme. Halvdelen af skruerne var flået ud af væggen, og gardinstangen var bøjet på midten, så det var ikke bare lige at sætte den op igen, men det lykkedes da til sidst :-) katten fattede ikke en sk.. af min skælden ud, eller også er de bare ligeglad, men det var tæt på den var meget billigt til salg, specielt da jeg opdagede at den har revet hul i mit nye - og rimelig dyre - kappelagen :-(

Da jeg var færdig med at lege håndværker, gik jeg i gang med at lave små eksplotionsbokse til nogle julegaver, fik lavet 4 små og en lidt større + de sidste til/fra kort, så i morgen skal jeg vis i gang med at pakke ind, så det er overstået.

Og så er jeg lidt spændt på om jeg får solgt Keyboardet i morgen, der var en der ringede tidligere i aften, en lidt spøjs mand, der ikke ville give 4.500 for det, når han kunne købe et nyt for 5.500, jamen det kan han da bare gøre, med det jeg har til salg følger der stativ, USB kabel og 4 ubrugte DVD'ere, jeg spurgte ham hvad han havde tænkt sig at give? nårh 4.000, svarede han, jamen det kan vi da godt finde ud af, men så bliver det uden stativ, kabel og DVD'ere, det passede ham vist ikke :-)

Fortsat god aften til alle :-)

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Haha. Tak for et godt grin over den kat....Jeg bliver altid i så godt humør af at læse dine indlæg. Tak, for det trænger jeg nogen gange til....
Findes der opdragelsesanstalter for katte ? Måske skulle du overveje...
Godt du overlevede angrebet af gardinstangen.
Hav en hyggelig aften.

Linda sagde ...

Din kat er da virkelig skør og stakkels dig med "blomme bule"...trøst dig, den går væk igen:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...