Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

21 december 2011

Advents udfordring

Da udfordringen blev skudt i gang på Scrapsisters, vidste jeg at jeg ville bruge et foto jeg netop havde printet ud, desværre på noget alt for billigt papir, men det kan jo laves om.


Billedet er taget en lørdag formiddag i december i hmm 2001, farfar og barnebarn morer sig kosteligt med en hjemmelavet leg. I den lille røde varevogn blev der lagt en lakridskonfekt (læg mærke til posen på bordet) bilen kørte så en runde på bordet, og så skulle pakken afleveres til kunden (farfar) som spurgte "hvad er det du har til mig? Lakridskonfekt var svaret, lakridskonfekt med hvad? lakridskonfekt med ..og så kom der alverdenens mærkelige ting på lakridskonfekten, det sjoveste var remoulade hmmm husker at jeg flere gange bad dem stoppe, forde de blev for klamme, men de morede sig kosteligt :-)






Det har været ret lærerigt for mig at lave dette her, for jeg begyndte 1. søndag i advent, lagde til side til næste søndag og så videre.
Jeg er ikke helt tilfreds - men det er ikke noget nyt - havde der ikke været krav om 8 slags pynt, var der visse ting jeg ikke havde klasket på, egentlig var jeg nogenlunde tilfreds indtil jeg limede fast, nu synes jeg det ser voldsomt rodet ud.
Desværre er det ikke færdigt til at "aflevere" jeg mangler en ting, nemlig noget fra mit hjem, der ikke er scraprelateret eller noget, min tanke var at det måtte være stjerneanis'en, for den ville jeg da aldrig have brugt på et LO, spørgsmålet er om jeg ville have brugt kanelstængerne, det ville jeg nok ikke...sååå måske :-)

Nu nærmer juleaften sig jo med hastige skridt, og jeg er næsten klar minus tøjvask og rengøring, samt pyntning af juletræet, som har fået fod på :-)

2 kommentarer:

calmlund sagde ...

JEg synes det er et enormt flot LO og ikke spor rodet. Nok et jeg kunne finde på at lifte :-)
Sød leg.

Annette / aka sagde ...

Jeg synes, det er et flot lo. Og det billede er bare så godt. Sikke en kontakt mellem de to der leger !
Jeg kan godt se hvad du mener med at der er mange ting på - men det er jo netop sådan noget, der udvikler og får os til at tænke i nye baner. Og det har vi jo åbenbart brug for hjælp til...hihi.
Den kant du har lavet er bare så flot.
God fornøjelse med rengøring mm. Jeg skal i dag have fjernet det tykke grå lag, der er på alle ting og møbler her. Det må være alle de julekasser der støver sådan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...