Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

22 december 2011

Glad og trist...

1000 tak for de pæne kommentarer til mit LO :-)

Så er jeg ved at være klar til juleaften, hele dagen er gået med at gøre rent, flytte ting ud af gæsteværelset (det bliver brugt til opbevaring af musikudstyr der skal sælges) og lægge sengetøj på. Det betyder så at mit scrapværelse er fyldt op med ting og sager + min gamle seng, der har stået i stuen, og det har den fordi jeg ikke ville have den til at stå og flyde i carporten, det kunne jo have fristet mus til at bosætte sig i den.

Det er lidt ærgeligt at jeg ikke har fået solgt alt det udstyr, for jeg skal passe tre børnebørn mellem jul og nytår, og havde haft i tankerne at de kunne lege med lidt karton m.m. derinde, men mon ikke jeg får gravet noget frem :-)

Jeg synes at jeg har fået en masse inspiration og en masse ideer på Scrapsisters i dag, og det hele skal bestemt afprøves når der bliver ro igen :-)

2 kommentarer:

calmlund sagde ...

JO MON IKKE DU FÅR GRAVET NOGET FREM TIL BØRNEBØRNENE - DET VIL DE DA ELSKE.

Linda sagde ...

Har du prøvet at sætte dine ting til salg på dba.dk??
Jeg tror da også du kan finde lidt til ungerne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...