Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

18 december 2011

Det var den søndag...

Hvor har jeg nået meget i dag, stod op og satte kaffe over, trak gardinerne op i køkkenet og blev blændet af den smukke vintersol OG af alt det støv den afslørede, så mens kaffen bryggede færdig, fik jeg vasket mine køkkenborde af, så i bad, ud og drikke kaffe mens jeg fik fejet gulv i køkken/alrum, og når jeg nu var i gang, kunne jeg lige så godt støve af og støvsuge i stuen, så var klokken blevet så mange at dem der skulle kigge på keyboardet var på trapperne, mens jeg ventede på dem, fik jeg lavet cremen til Sarah Bernart kager.

Mine "kunder" kom, to ældre herrer, far og søn var det, det vidste jeg godt, men havde troet at sønnen var et stort barn, det var han så ikke....ham jeg havde talt med i går, var vel 75 år måske ældre, for sønnen lignede en på 70, jeg gik en tid ud fra at farmand havde taget sin bror med i stedet for sønnen.

Nå, de pakkede keyboardet ud af kassen (lettere undrende over jeg hade pakket det ned) og så blev det testet igennem, og sønnen kunne godt nok spille, og han fortalte så at han havde spillet til privatfester i en del år. Han godkendte, og farmand spurgte igen hvad jeg skulle have for det, han fik sin vilje og skulle betale 4.000, jeg mindede ham så om at han ikke fik DVD'ere, USB kabel og stativ med...det fik sønnen op på tåneglene, jeg kunne da ikke sælge uden stativ, grinte han, det kan jeg da, det er da købt uden stativ, svarede jeg...så skal du se hvad de tager for keyboards på den blå avis, snerrede han med et hånligt grin. Jeg talte hurtigt til 10 i tankerne, og beherskede mig meget for ikke snerre at så kunne han sgu da bare købe et af de andre.

Jeg ville af med det, det fyldte meget, og jeg har en del musikudstyr der fylder nok, så mod min vilje gav jeg dem stativet med, de blev dog noget skuffede over ikke få resten med, det havde jeg jo ikke brug for, nej sandt nok, men der er for 1000,- og jeg så ingen grund til at forære dem det...

Nå, de gik, og jeg fik pakket julegaver ind, fik lavet de sidste til/fra kort og fik pakket alle julematerialer ned i en kasse, og så nåede jeg lige pudse halvdelen af mine vinduer inden det blev mørkt, som det sidste fik jeg samlet sammen til storskrald i morgen, så jeg kunne med rigtig god samvittighed sætte mig ned og se håndboldkamp :-)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...