Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

31 december 2011

Godt Nytår :-)

Først vil jeg lige prale lidt, jeg vandt sørme Adventsudfordringen hos Scrapsisters, og jeg er meget overvældet af glæde, tænk at jeg kunne vinde noget, der var så mange layouts der var bedre end mit, så sikke en dejlig afslutning på året :-)

Denne Nytårsaften er den første i mit liv hvor jeg er helt alene, nej helt alene er jeg jo ikke, katten er her jo, og den har indtil nu været såååå sød. Jeg har jo igen fået ondt i halsen, har nogle mandler eller hævede kirtler på størrelse med hønseæg, så i eftermiddags lagde jeg mig ind i min seng, jeg frøs, hovedet dunkede og jeg kunne alligevel ikke tage mig sammen til noget, katten det lille pus (læs store skrummel) hoppede op til mig, lagde sig i sin fulde længde - lidt over en meter - med ryggen op af mig, flyttede min arm så han kunne lægge sit hoved på den, det var så hyggeligt, og vi fik os lige en lur på 1½ time, og det var skønt.

Jeg stod så op, gik i bad, satte håret og tog noget lidt pænt tøj på, fik - traditionen tro - lavet min mad til Dronningens Nytårstale, er det bare mig, eller hakkede og stammede hun ikke lidt mere end normalt? Satte mig ved spisebordet og spiste min bøf af oksemørbrad med diverse tilbehør, og en hvidløgsdressing så stærk at alle bakterier i min hals vist blev skræmt væk for en stund, tror jeg stinker ganske forfærdeligt, men godt smagte det :-)

Tidligere i dag fik jeg en mail fra en Scrapsister med nogle kinesiske visdomsord omkring sorg, dem har jeg læst og læst og så lige læst igen, og hold op de virker, de er ikke helt dumme de kinesere :-)

Jeg er lidt spændt på katten når fyrværkeriet går i gang til midnat, hele dagen har der været fyret lidt af hist og her, og det har raget den en høstblomst, men ved 20 tiden var der nogle beboere på vejen der gik amok med enorme batterier og raketter, smukt var det, men det var lidt for meget for misser, hold op sådan en Maine Coon kan blive RET stor når den folder hele pelsen ud, den faldt dog hurtigt til ro igen og fik sin normale størrelse tilbage :-)

Jeg håber I alle får/har haft en ganske forrygende god Nytårsaften og ønsker alle et godt og lykkebringende Nytår :-)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...