Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

04 december 2011

4. december 2011

Så har her været helt stille i nogle timer, rigtig stille, for da mine gæster var kørt, faldt jeg da helt sammen, gik i seng kl. 1 i nat og var vågen kl. 5 og oppe kl. 6, og mit dårlige knæ kunne godt nok mærke det havde stået mere end siddet.

Så i stedet for sidde og gabe og hænge, tog jeg en hurtig beslutning og lagde mig ind i min seng, katten kom drønende og puttede helt helt tæt, sagde til den at jeg godt nok var stolt, for den havde altså været rigtig dygtig, den kvitterede med en kort spinden og så snorkede den, det gjorde jeg så også i en time.

Mødet mellem hund og kat gik jo fint, hunden blev ude i entreen og havde adgang til de to værelser, katten var i resten i af huset, og den vidste vist ikke hvad en gravhund er, for den var overhovedet ikke henne ved døren og kigge.

SÅ åbnede Cathrine - 3 år - døren og hunden smuttede ind med en høj skrigen, katten aktiverede straks alle 10 kløer, og satte i et tøset hvin af en slags, og jeg nåede lige tænke SÅ nu angriber den stakkels Mille, men nej, den drønede på kløerne ind i soveværelset og op i vindueskarmen og der lå den så og bare kiggede dobbelt så stor som normalt, hunden blev fanget og sat ud i entreen og efter 5 minutter åndede alt fred og idyl igen, og gjorde det resten af dagen :-)

Min søn fik flyttet fjernsyn fra værelse til soveværelse, fik tilsluttet en DVD afspiller, ført antennekabel i kabelskinner, skiftet vægtavler på bilen og fik hevet taget af min pavillon (det flænsede ret meget, da der blev trukket i det) så nu kan jeg godt slappe af, hvis der kommer kraftig blæst igen :-)

Den eneste ulempe ved dagen i dag, er at den gik alt for hurtigt....

Fortsat god 2. søndag i advent til alle :-)

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Dygtig misser du har - der bare fordufter og gør sig stor når "fjenden" kommer. Godt det hele gik godt.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...