Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

15 december 2011

Smykkeæsker...

Jeg har stort set brugt dagen på at lave smykkeæsker, og hold da lige op de drillede....

Først lavede jeg en, målte op, skar, falsede, foldede og limede, så fik jeg lavet låget, fint tænkte jeg, den ser lige som den skal være, og så gik jeg i gang med en masse produktion, jeg skal bruge 6 stk, så jeg maste på, havde lim og dobbeltklæbende tape, på fingrene, på brillerne og i håret, men fik lavet 6 bunde og 6 låg, med bånd limet på og det hele, fik lagt silkepapir i bunden af æsken, smykket i og på med låget...hvad pokker...???  det passer jo slet ikke, ase mase folde ase, niks det passede overhovedet ikke, bunden var simpelhen for stor til låget kunne komme på, så forfra og om igen indtil ryggen begyndte at brokke sig, så pakkede jeg sammen, og må fortsætte i morgen, hvis jeg ikke finder på en anden løsning..for når jeg kigger på mine æsker nu, synes jeg de er alt for store, måske skulle jeg finde mål på nogle mindre æsker et sted.

Alle julegaver minus 2 er nu i hus, og det er jo lækkert, og de første 3 er pakket ind :-)

Man skal iøvrigt ikke pakke julegaver ind med en 9 måneder gammel Maine Coon kat i nærheden, det er jo en ret nysgerrig kat, så alt skulle undersøges, og bånd er jo et herligt legetøj :-)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...