Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

10 december 2011

Har fået planlagt hvem der skal have hvilke julegaver og hvor de skal købes, hvis de ikke er udsolgt, har dog kun fået 4 ønskesedler og mangler 5, det blev lovet at jeg havde dem fredag aften, men det fik jeg så ikke...orker ikke blive stresset over det, så skulle ønskerne være udsolgt, så må jeg jo give kontanter, selv om det er meget imod min vilje...

Så har jeg fået lavet tags, de er for store til at kalde dem til og fra kort, så jeg kalder dem bare gavetags :-) vil prøve at tage billeder af dem i morgen...

Jeg har også leget lidt med Tim Holtz 12 days of christmas tags, men det er utroligt hvor mange ting den mand  har til rådighed, jeg har meget - rigtig meget - men kun en brøkdel af det der skal bruges. Jeg kan rigtig godt lide hans dobbelt embossing teknik, og jeg vidste ikke at man kan embosse med distress ink, det ved jeg så nu, og så skal jeg bare lære at embosse ordentligt, jeg ved ikke hvad jeg gør galt, men kun 1 ud af 10 gange bliver det vellykket, jeg må øve mig noget mere :-)

Hvad jeg også mangler er golf og fodbold pynt/charms, min yngste søn og hans to sønner er ivrige golfspillere, men jeg har ledt og ledt, og har ikke kunne finde dem nogen steder. Til pigebørnebørnene og svigerdøtrene kan jeg jo pynte tagsene med blomster og andre tøseting,  og yngste drengebarnebarn vil være glad for hvad end jeg sætter på, glemmer aldrig til hans 4. års fødselsdag i oktober lagde mærke til at der var nogle små stickers med nogle af hans favorit legeting - nogle af dem jeg ikke kan navnet på - han ikke bare lagde mærke til det, han pillede dem forsigtigt af papiret og løb ind på værelset med dem, og spurgte mig hvor jeg havde fået dem fra :-))

1 kommentar:

Linda sagde ...

Ja, øvelse gør mester;-)
Fed oplevelse med drengen:-)
God aften

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...